تبعیض و فاصله طبقاتی خطری پنهان
نوشته شده توسط : ادمین

متاسفانه در شرایطی که فاصله طبقاتی و تبعیض هرروز بیش از روز قبل می شود و زندگی عموم مردم شریف به سختی می گذرد و اکثرا محتاج نان شب اند بعضی اخبار و اتفاقات نمک بر زخم مردم می پاشد ، اخبار اختلاس ها و احتکارهای کلان ، مشکلات اقشارو اصناف مختلف از فرهنگیان تا کامیون داران ،براین ها، توهین آقا زاده ها ، روحیه اشرافی دولتمردان و مصاحبه های برخی وزرا و دولتمردان که نمونه بارز آن آقای آخوندی وزیر راه و آقای هاشمی وزیر بهداشت به مردم را میتوان اضافه کرد ، در اینکه وضع موجود نتیجه بی تدبیری و بی برنامگی دولتمردان است شکی نیست اما دست های بیرون زده از آستین دشمنان هم بسیار در ایجاد وضع موجود موثر بوده و گرنه چطور ممکن است کاری که 36 سال همه دشمنان و  تئورسین ها ی غرب از اجرای آن عاجز بودند به این سرعت اتفاق بیفتد مسئولان هم به جای پاسخگویی فرا فکنی را سر لوحه خود قرار داده اند و مشکل را به گردن دولت قبل و مردم می اندازند این برخورد با مردمی که در همه صحنه ها پشت نظام بوده اند به هیچ وجه در قائده عدل و انصاف نمی گنجد مسئولان بدهکار مردم اند نه طلبکار مردم .

متاسفانه دولتمردان خود را عقل کل و بقیه را بی سواد می دانند و گرنه دلسوزان نظام از رهبر معظم انقلاب تا اساتید و دانشگاهیان ، حوزویان و نخبگان جامعه نسبت به فرجام چاه برجام به دولت هشدار داده بودند اما افسوس به دهان منتقدان چسب و در گوش خود پنبه کرده بودند .

هیچ عقل سلیمی نسبت به عاقبت اعتماد به آمریکا و اروپا و تعهد برجام نمی توانست خوشبین باشد و مجلس هم در عرض 20 دقیقه آنرا تصویب کرد. حال جواب عمر 5 ساله بر باد رفته هشتاد میلیون نفر را چه کسی خواهد داد و این خسارت محض را جبران خواهد کرد ، متاسفانه دولت به جای عبرت از برجام ، برجام های بعدی را شروع کرد . تصویب اف ای تی اف برای رفع نگرانی های بی پایان اروپا و غرب در مجلس مهر تائیدی بر این ادعاست . مضحک است وقتی بدانید که قانون شفافیت مالی توسط کسانی امضاء و تصویب شده که خود مخالفان اصلی شفافیت هستند . به برکت این تصمیم مجلس و دولت ما در تحریم نیز خودکفا شده ایم .

عاقبت به خیری همه مردم را آرزو مندیم .





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: